Customer Service Medewerker (senior)

Customer Service Medewerker (senior)

Ben je communicatief vaardig en vind jij een hoge klanttevredenheid erg belangrijk? Ben jij goed in het onderhouden van relaties met klanten en heb je veel verantwoordelijk-heidsgevoel. Werk je accuraat en behoud je altijd het overzicht? Kom dan als medewerker Customer Service ons team versterken! Samen met je collega’s ben je er verantwoordelijk voor dat iedere klant de aanschaf van een haard beleeft met een glimlach, van verkoop tot aftersales. Daarnaast houd je je bezig met het controleren / verwerken van binnenkomende orders en verricht je licht administratieve werk-zaamheden. 

Ben jij klaar voor een uitdagende en afwisselende baan waarin geen werkdag hetzelfde is? Solliciteer dan direct!

Fulltime

> 3 jaar werkervaring is een pré

Rijssen

Jouw sterke kanten

Allereerst ben je gewoon een fijne en gezellige collega. Je moet tenslotte wel in ons team passen! We zijn op zoek naar iemand die ervaring heeft met customer service (of een vergelijkbare functie). Wij zoeken iemand die gemotiveerd, behulpzaam, secuur, perfectionistisch en structureel kan werken.

Je gaat maximaal voor een tevreden klant

Je bent discreet en stressbestendig

Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal

Je hebt een hoge mate van verantwoordelijkheidsgevoel

Werkzaamheden als medewerker Backoffice / Customer Service

Je verwerkt en controleert de binnenkomende orders

Je draagt zorg voor een tijdige, juiste en volledige facturatie

Je onderhoudt contacten met klanten, leveranciers, installateurs etc. in het traject van verkoop tot oplevering

Je doet voorstellen ter verbetering van de administratieve processen en werkzaamheden

Je houdt je bezig met kwaliteitsprocessen binnen de organisatie

Je pakt service-aanvragen van klanten op en handelt ze correct af (samen met collega’s)

Je bent verantwoordelijk voor het beheer van (sub) administraties

Je hebt een sturende rol m.b.t. administratieve taken

Je zorgt ervoor dat (veranderende) informatiestromen op een correcte wijze worden gerealiseerd

Praktijk

Zo ziet jouw werkdag eruit

Je begint de dag met een lekker kopje koffie/thee en aansluitend heb je een kort werkoverleg met je collega’s. Je stemt met elkaar af wie wat gaat doen deze dag. Je ziet al snel dat er veel te doen is en je gaat er met z’n allen dan ook maximaal voor. Na het werkoverleg start je de dag met het controleren en verwerken van orders. Terwijl je hier mee bezig bent rinkelt de telefoon en beantwoord je een vraag van een klant over de levertijd. Daarna ga je aan de slag met de openstaande service-vragen en start je een aftersales traject op. Tussendoor beantwoord je per mail nog wat klantvragen en help je een collega met een moeilijk vraagstuk. Hierna rond je nog wat administratieve taken af en zie je dat er nog een aantal klanten beloofd is om teruggebeld te worden. Belofte maakt schuld en je belt de klanten even op. En dan zit je dag er al weer op. Op naar morgen, wetend dat die dag weer geheel anders zal zijn dan vandaag.

Wat wij bieden

Bij goed functioneren
uitzicht op vaste aanstelling

25 vakantiedagen en een pensioenregeling

Ruimte om te ontwikkelen als customer service medewerker

Een goed basissalaris, passend bij jouw kennis en ervaring

Een zeer enthousiast en gedreven customer service team

Een fijne werkplek in een net nieuw ingericht kantoor en showroom

Groeipad

Wij als Haardenexperts vinden het belangrijk dat je je verder kunt ontwikkelen als een uitstekende backoffice/customer service medewerker. Daarom worden je, naast een interne opleiding, cursussen en opleidingen aangeboden om alle ins- en outs van kachels/haarden te leren.

Sollicitatieprocedure

Ontvangst sollicitatie
Overleg en feedback
Kennismaking
2e gesprek
Contractvoorstel

Loop jij al warm? Solliciteer dan direct!

Vragen, meer informatie of eerst een meeloopdag? Neem dan contact op met Jan Smalbrugge:

jsmalbrugge@haardenexpert.nl of bel met 0548 211550.

*Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.